بررسی ارسال رایگان در فروشگاه های اینترنتی

بررسی ارسال رایگان در فروشگاه‌های اینترنتی

در 5 فروردین, 1403 منتشر شدآخرین بروز رسانی: 5 فروردین, 1403
اشتراک گذاری

سلام دوستان، من میلاد سور مدیر سایت آگرینو هستم. در این پست از سری خودمانی با میلاد سور، در رابطه با ارسال رایگان در فروشگاه های اینترنتی صحبت می کنم.

ارسال رایگان در فروشگاه‌های اینترنتی

ارسال رایگان یکی از استراتژی‌های بازاریابی محبوب در فروشگاه‌های اینترنتی است که می‌تواند تاثیرات قابل توجهی بر فروش داشته باشد. ارسال رایگان می تواند تاثیرات مثبتی بر فروش فروشگاه های اینترنتی داشته باشد. با این حال، مهم است که قبل از استفاده از این استراتژی، هزینه ها و مزایای آن را به طور دقیق بررسی کنید.

مزایای ارسال رایگان در فروشگاه های اینترنتی:

  • افزایش نرخ تبدیل به مشتری تا 30%
  • یک عامل جذاب برای جذب مشتریان جدید
  • افزایش ارزش محصول ارسالی برای مشتری (ارسال رایگان مانند یک هدیه در نظر گرفته می شود)
  • ارسال رایگان، تجربه خرید لذت بخش تری برای مشتریان ایجاد می کند.

نکته مهم: در بسیاری از موارد حتی اگر قیمت نهایی محصول با احتساب هزینه ارسال رایگان، بیشتر از قیمت رقیب باشد، باز هم مشتریان تمایل به خرید از فروشگاه با ارسال رایگان دارند.

نکته مهم: هر فروشگاهی و هر محصولی برای این استراتژی جوابگو نیست.

 

دیدگاه خود را بنویسید